שאלות ותשובות
תוך כמה זמן אקבל את המשלוח?
שלוח עד לבית הלקוח בישראל בלבד תוך 2-4 ימי עסקים מיום למחרת ביצוע הרכישה, בעלות של 25 ₪ ע”י חברת “בר הפצה”
שימו לב – בזמני עומס ייתכנו עיכובים בזמני האספקה. מוצרים בהזמנה אישית זמן המשלוח עד 7 ימי עסקים
אפשר לאסוף פיזית מהחנות?
ניתן לאסוף את המוצר מהחנות עד 14 יום מיום קבלת ההודעה מהאתר על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי
בסניפים:
רבי עקיבא 54 בני ברק בשעות הפעילות א-ה 10:00-21:00 וביום ו’ 10:30-13:00
שמגר 16 ירושלים קומה 2 בשעות הפעילות א-ה 10:00-21:00 וביום ו’ 09:30-14:00
איך אני אדע איזה גודל מפה מתאימה לשולחן שלי?
לנוחיותך מצורפת טבלה עם מדריך מידות והסבר מפורט. בנוסף תמיד תוכלי לפנות לשירות הלקוחות בכתובת המייל Customer@casabella.co.il בכדי שיסייעו לך לבחור במידה הרצויה
שימי לב! תיתכן סטייה של עד 5 ס”מ במידות המפות והכיסויי חלה / פלטה.
איך אני אדע להתאים את הסט הנכון עבורי?
לכל מוצר יש מס’ תמונות להמחשה ומוצרים משלימים בתחתית עמוד המוצר, אבל תמיד תוכלי לפנות אלינו במייל לייעוץ והתאמה אישית בכתובת Customer@casabella.co.il
אני לא אוהבת להזין פרטי אשראי באתרים, יש דרך נוספת לבצע רכישה?
בוודאי! צרי איתנו קשר במייל Customer@casabella.co.il ונחזור אלייך בהקדם לביצוע תשלום ע”י העברה בנקאית/תשלום באפליקציית תשלום
איך אני מצטרפת למועדון הלקוחות?
לחצי על הרשמה למועדון הלקוחות ומלאי את הפרטים המסומנים, ברגע שלחצת על אישור את חלק ממשפחת קאזה בלה! ומעכשיו בכל רכישה תהני גם מהמוצרים וגם מהטבות שוות וצבירת נקודות לרכישה הבאה.
קיבלתי משלוח אבל חלק מהמוצרים לא לטעמי, כיצד אוכל להחליף אותם?
הלקוח רשאי לבצע החלפת מוצר במוצר אחר ע”י משלוח הודעת החלפה לאתר בכתובת Customer@casabella.co.il
החלפת מוצר אשר נרכש במחיר מלא אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 30 יום (שלושים יום) מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 30 יום (שלושים יום) מיום קבלת ההודעה מהאתר על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי
החלפת מוצר אשר נרכש בזמני מבצע או במחיר מבצע אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 5 ימים (חמישה ימים) מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 5 ימים (חמישה ימים) מיום קבלת ההודעה מהאתר על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי
לשם ביצוע ההחלפה יכול הלקוח לתאם עם נציג האתר איסוף של חבילת ההחלפה מביתו ושליחת המוצר החילופי.
הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחלפה הנ”ל (25 ₪ לכל צד).
שים לב! פריטים שבירים ניתן להחליף בחנות בלבד ולא ע”י שליח
לפני ביצוע ההחלפה חשוב שהלקוח יעטוף ויארוז היטב את המוצרים המוחזרים, על-מנת שיגיעו במצב שמיש בחזרה לידי החברה המפעילה. הלקוח מודע לעובדה שעליו מוטלת האחריות המלאה להחזרת המוצרים מהזמנה אותה החליף במצב שמיש, ולכך שהחברה המפעילה לא תקבל טענה כלשהיא מצידו לגבי מוצרים שלטענתו החזיר במצב שמיש, אולם בפועל הגיעו לידי החברה המפעילה ולמיטב שיפוטה במצב לא שמיש
קיבלתי את המשלוח אבל מסיבות מסויימות אני רוצה לבטל את ההזמנה, האם זה אפשרי?
הלקוח רשאי לבטל את הזמנתו ע”י משלוח הודעת החלפה לאתר בכתובת Customer@casabella.co.il או בשיחה טלפונית עם נציג האתר
וזאת כמוגדר בהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”). הלקוח אינו רשאי לבטל הזמנתם של פריטים מסוימים אותם הזמין (מוצרים במחיר חיסול/מחירי מבצע/בזמני מבצע), כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן, ובפרט מוצרים אותם הזמין הלקוח ואשר מיוצרים במיוחד עבורו להלן “מוצר זה הינו מוצר בהזמנה אישית”
לא ינתן החזר כספי על מוצר שערכו פחות מ-50 ש"ח (בעבור מוצר שערכו פחות מ-50 ש"ח, ינתן זיכוי לשימוש בחנויות או באתר)
ביטול ההזמנה אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום קבלת ההודעה מהאתר על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי
רק לאחר קבלתם בחזרה של מוצרי ההזמנה יזכה האתר את הלקוח בהחזר כספי המחושב לפי הסכום אותו שילם הלקוח עבור המוצרים שהוחזרו, בניכוי דמי המשלוח שנגבו מהלקוח, בניכוי דמי משלוח לאיסוף ההחזרה מהלקוח באם קיים, בניכוי מחירם של מוצרים שלא הוחזרו מסיבה כלשהיא או שהוחזרו במצב לא שמיש, ובניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מסכום ההזמנה או עד 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם (להלן: “דמי ביטול”). זיכוי הלקוח בהחזר כספי יבוצע ע”י זיכוי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח עבור ההזמנה אותה ביטל
במידה והלקוח שילם בכרטיס דיירקט יינתן שובר זיכוי לאתר בלבד
לשם ביצוע ההחזרה יכול הלקוח לתאם עם נציג האתר איסוף של חבילת ההחזרה מביתו. הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחזרה הנ”ל (25 ₪).
יש לשים לב! פריטים שבירים ניתן להחזיר בחנות בלבד ולא ע”י שליח.