תנאי-שימוש

בחירת מוצר

לכל מוצר יש פירוט מידות, כמות, הרכב בד והוראות כביסה
לכל מוצר יש מס' תמונות להמחשה

רכישת מוצר

התשלום באתר מתבצע דרך כרטיס האשראי שלך
ניתן לבצע העברה בנקאית/ביט- שלחי מייל Customer@casabella.co.il לפרטים נוספים
תשלום במזומן אפשרי רק ברכישה בחנות.

משלוחים

ניתן לאסוף את המוצר מרגע קבלת הודעה לאימייל שההזמנה מוכנה לאיסוף ועד שבועיים! מהחנויות.
משלוח עד לבית הלקוח בין 2-4 ימי עסקים מיום למחרת ביצוע הרכישה בעלות של 25 ש”ח ע”י חברת “בר הפצה”. בזמני עומס יתכנו עיכובים

החלפת מוצר

החלפת מוצר תינתן בתוך חודש ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת ההודעה על הזמנה מוכנה לאיסוף.

החלפת מוצר שנרכש במבצע/מקטגוריית מבצעים יינתן להחלפה בתוך 5 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת ההודעה על הזמנה מוכנה לאיסוף.
כמו”כ ניתן להחזיר את המוצר למשרדנו בתאום בתוך 5 ימי עסקים מרגע קבלת המשלוח או קבלת ההודעה על איסוף עצמי, בכתובת המייל Customer@casabella.co.il 
בעבור החזרת המוצר, יינתן זיכוי לשימוש בחנויות או באתר.

ניתן לבצע החלפה באחד מסניפי הרשת בתוך 5 ימי עסקים

אין החלפה/ החזרה על מוצר שאריזתו נפתחה

אין החלפה/החזרה על מוצר בהזמנה אישית

מוצר שנרכש עם זיכוי/מוצר שהוחלף לא תינתן עליו החלפה נוספת

פריטים שבירים ניתן להחזיר בחנות בלבד ולא ע”י שליח.

ביטול עסקה בכפוף לחוק הגנת הצרכן הישראלי. לא ינתן החזר כספי על  מוצר שערכו פחות מ-50 ש"ח (בעבור מוצר שערכו פחות מ-50 ש"ח, ינתן זיכוי לשימוש בחנויות או באתר)

הוצאות משלוח למשרדינו יחולו על הלקוח באמצעות משלוח עם שליח מטעמכם או שליח מטעמנו בעלות 25 ש”ח לצד או הגעה למשרדינו.

זיכוים יהיו תקפים לשנתיים.

אין אחריות על מפה שהוכנסה למייבש כביסה
אין אחריות על מפה שכובסה מעל 40 מעלות
על מוצר פגום או מפה שאינה במידה הרשומה עליה, תינתן ללקוח מוצר חלופי או זיכוי לחנויות/לאתר באותו השווי של המוצר הפגום

ביטול עסקה/החזרת מוצר

הלקוח רשאי לבטל את הזמנתו ע”י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת   Customer@casabella.co.il  שנמצא באתר ובניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מסכום ההזמנה או עד 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם (להלן: “דמי ביטול”), וזאת כמוגדר בהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”). הלקוח אינו רשאי לבטל הזמנתם של פריטים מסוימים אותם הזמין (מוצרים במחיר חיסול/מחירי מבצע/בזמני מבצע), כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן, ובפרט מוצרים אותם הזמין הלקוח ואשר מיוצרים במיוחד עבורו להלן “מוצר זה הינו מוצר בהזמנה אישית”

מוצר שערכו פחות מ50 ₪ ניתן להחלפה בלבד ולא יינתן עבורו זיכוי כספי ו/או זיכוי לאתר.

ביטול ההזמנה אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 2 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 2 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה מהאתר על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי כמפורט בתקנון זה. פרק זמן זה מוגדר כתקופת הביטול (להלן: “תקופת הביטול”).

היה ולאחר שההזמנה נארזה ונשלחה לכתובת הלקוח, יבקש הלקוח לבטל את הזמנתו, וכל עוד בתוך תקופת הביטול, ביטול ההזמנה יהיה כרוך בכך שהלקוח יחזיר לחברה על חשבונו את המוצרים שבהזמנה במצב שמיש, דהיינו באריזתם המקורית, שלמים ו/או שלא נעשה בהם שימוש ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג (להלן: “מצב שמיש”). יש לצרף להחזרה את חשבונית הקנייה המקורית שנשלחה אל הלקוח יחד עם ההזמנה. לשם ביצוע ההחזרה יכול הלקוח לתאם עם נציג בכתובת המייל הרשומה מעלה איסוף של חבילת ההחזרה מביתו. הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחזרה הנ”ל (25₪).
שים לב! פריטים שבירים ניתן להחזיר בחנות בלבד ולא ע”י שליח

 לפני ביצוע ההחזרה חשוב שהלקוח יעטוף ויארוז היטב את המוצרים המוחזרים, על-מנת שיגיעו במצב שמיש בחזרה לידי החברה המפעילה. הלקוח מודע לעובדה שעליו מוטלת האחריות המלאה להחזרת המוצרים מהזמנה אותה ביטל במצב שמיש, ולכך שהחברה המפעילה לא תקבל טענה כלשהיא מצידו לגבי מוצרים שלטענתו החזיר במצב שמיש, אולם בפועל הגיעו לידי החברה המפעילה ולמיטב שיפוטה במצב לא שמיש.

רק לאחר קבלתם בחזרה של מוצרי ההזמנה יזכה האתר את הלקוח בהחזר כספי המחושב לפי הסכום אותו שילם הלקוח עבור המוצרים שהוחזרו, בניכוי דמי המשלוח שנגבו מהלקוח, בניכוי דמי משלוח לאיסוף ההחזרה מהלקוח באם קיים, בניכוי מחירם של מוצרים שלא הוחזרו מסיבה כלשהיא או שהוחזרו במצב לא שמיש, ובניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מסכום ההזמנה או עד 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם (להלן: “דמי ביטול”). זיכוי הלקוח בהחזר כספי יבוצע ע”י זיכוי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח עבור ההזמנה אותה ביטל
במידה והלקוח שילם בכרטיס דיירקט יינתן שובר זיכוי לאתר בלבד.

במקרה של ביטול הזמנה של מוצרים עקב פגם במוצרים שסופקו בהזמנה או עקב אי התאמה בין המוצרים שסופקו לבין תיאורם באתר, יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור המוצרים הנ”ל באותה הזמנה. זיכוי אמצעי התשלום יהיה בגובה מלא (100% החזר כספי) של המחיר המלא שנגבה מהלקוח עבור אותם מוצרים. לחלופין, יוכל הלקוח לבחור להזמין מוצרים זהים או אחרים במקום המוצרים שהזמנתם בוטלה. במקרה זה, ישלח האתר את המוצרים החילופיים ללקוח (איסוף עצמי אפשרי גם במקרה זה). לצורך מעקב ושיפור השירות ללקוח, יחזיר הלקוח לחברה המפעילה את המוצרים שהזמנתם בוטלה לשם בדיקת הפגם או התקלה שגרמה לאי ההתאמה.

מוצר שסופק ללקוח ללא חיוב, כדוגמת: מוצר בונוס, מוצר במתנה וכו’, ואשר יוחזר ע”י הלקוח לחברה המפעילה, לא יינתן ללקוח החזר כספי עבור החזרה זו

ביטול עסקה מהאתר יבוצע דרך שירות לקוחות האתר בלבד ולא בחנויות

שירות לקוחות

ניתן לפנות אלינו בכל שאלה או בירור בכתובת אימייל Customer@casabella.co.il ויחזרו אליכם עם תשובה בתוך 2 ימי עסקים
החנות ברח’ רבי עקיבא 56 בני ברק פתוחה בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-21:00 יום ו’ 10:00-13:00 שבת סגור . 
החנות ברח' שמגר 16 קומה 2 ירושלים פתוחה בימים א-ה בין השעות 10:00-21:00 יום ו' 09:30-14:00 שבת סגור

מידות והתאמה

לנוחיותך מצורפת טבלה עם מידות המפה בהתאם למס' הסועדים (תפריט: מדריך מידות) כך שתוכלי לרכוש את גודל המפה הנכון עבור השולחן שלך
שים לב: תיתכן סטיית תקן של עד 5 ס"מ במידות המפות והכיסויים לחלות.

מדיניות האתר

התקנון מהווה בסיס חוקי להזמנות ולגלישה באתר בין הרוכשת לבין האתר.

הגבלת פרטיות: שמירה על סודיות הלקוח, פרטי האשראי אינם נשמרים באתר ומתחייבים לא להעביר את פרטי האשראי לצד ג' אלא בהוראת בית המשפט

כל המבצעת רכישה דרך האתר, מצהירה, כי עם ביצוע הפעולה היא קראה את התקנון, והיא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה,

וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה. 
הרכישה באתר הינה מעל גיל 18